זה חשוב כי המטרה של כל פרסום טוב היא להסיח את דעתו של הלקוח מהקשיים והבעיות שלו עם משהו שמסמל תקווה, הצלחה, התחלות חדשות ושגשוג. במקרה של מועדון החשפנות, לרוב מדובר בארוטיקה, הנחות במשקאות או כסף חינם.

למרות שיתכן וקשה למצוא מחקר המסביר את ההשלכות והסוגיות הטבועות בשימוש במועדוני חשפנות כטכניקת פרסום, מכיוון שמדובר בענף שהתעלם ממנו בפני עצמו - דאגה או שאלה נפוצה שיש להתייחס אליה כאשר משתמשים בדימוי מועדוני חשפנות בשיווק גם אם באופן מרומז הוא "מהן הקונוטציות מאחורי ההודעה הזו?" באמת שום דבר בקשר לשתייה במועדון חשפנות לא מבטיח הגנה על המשקה שלך; יש אנשים שחושבים "מי ירצה ללכת אחרי שהקוקטייל שלך כבר יש לו טקילה של מישהו?" ואתה לא תמיד יכול לסמוך על כך שיהיה מעורב כסף חינם!

כותבי בינה מלאכותית יוצרים נרטיבים כוזבים כאשר הדבר נחוץ

האם אתה רוצה לדעת את שמו של מועדון החשפנות המפואר שבו ביקרנו ... Читать дальше »

Просмотров: 84 | Добавил: aj9wjmofle | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

תן לה לא להסס, כי רגעים של שיח ופעולה יהיו כולם גדילן. זיכרונות יתרחקו, שיחות והעולם יביט בצער בשמיים. אגמים ציוריים ופסלים ישנים ומצב רוח וכל הדברים האלה שהיא אהבה לפני שהזכיר להם שהיא מכוערת עם פה מעוגל וחזה מבעבע.

היא צריכה לעשות את זה הלילה. סכין מרטיבת את טביעות האצבעות שלו, יין לוחץ את דרכו לתוך הוורידים שלה בלי דעת; ואז ארס נקרע במעיים שלה כשהיא עוברת על משקפיים כדי לגשת אליו עם בקשה מועצמת בזעם. תן לזה לשלוט במוזיקה מחוץ לרדיו המחורבן הזה: תן לו להידמות לציור שמן מונח מתחתיהם בהתאם. לגרום לנשים להרגיש יפות במקום לאבד דרך העיוות הזה.

ניל גיימן ילווה בבתו בת החמש כשהוא נוסע ברחבי קנדה כדי לדבר על ספרו האחרון, "האוקיינוס בקצה הנתיב".

בתרבויות רבות, בנות מלוות את אבותיהן או בני משפחה גברים אחרים כשהן יוצאות.

בתרבות ההינדית, בנות בשלשות היא רגע מ ... Читать дальше »

Просмотров: 76 | Добавил: aj9wjmofle | Дата: 25.12.2022 | Комментарии (0)

close