06:54
סקס הפך להיות הרבה יותר קטן - איך להיכנס מוט?

לפעמים אתה מבחין כי החיים האינטימיים עוברים תצורה דוהה בזמן כלשהו. זוהי המדינה הרגילה שדרכה כל זוגות עוברים. לא ייאוש, למצוא את הפושעים ורמז על הפרידה. במאמר, נדבר על מה מוביל לשכחה אינטימית במערכות יחסים, וכיצד לעשות סקס שוב תכופים.

התוכן של המאמר

1 למה להתנפח חיים סקסיים בצמד? 2 ננתח רקעים של כישלון של Intim ביחסים. 3 למעלה 10 שיטות לחזור סקס למקרים

למה מתנפח חיים סקסיים בצמד?אני

אובדן מין - זוהי תלונה זוגית משותפת, אשר ביחסים במשך זמן רב. שותפים שימו לב כי הריבית שבה הם התחילו את סיפור האהבה שלהם נוטה לדעוך.להיות זוג לא אומר שאתה לא תוכל לקבל את המקום שלך ואתה לא תוכל לעשות משהו בלי עזרה של אחרים. חופש יכול באמת להוסיף סליל ולעשות דברים טובים יותר. כאשר השותף הוא שמח עם זמן פנוי אישי, החל צפייה בטלוויזיה לבד או טיול עם חברים, זה rejuvenates אותו ואת נדנדות.

נבחן את הרקע המתמיד של מהומה של אינטרימה במערכות יחסים.2

חוסר ביטחון

על פי הסטטיסטיקה, עם הזמן, ביחסים של אמונה בעתיד שמח, יש ירידה, אמון בין אישי פוחת, ואנשים מתחילים לצלול עם הראש שלהם ב "byetovuhu". הם מפסיקים לחלוק יחד את חיי היומיום שלהם, סודות והחיבור, שהביא אותם קרוב יותר, מתחיל להחליש. אבל הוא האמין כי אמון הוא בסיס של יחסים מאושרים וחזקים.

"ניסיון" למקום אישי

זה בדרך כלל האמין כי השלב של ירח הדבש מאבד את הקסם שלה מתחת לסוף, ואת הניצוץ, אשר פעם נעלם, נעלם באופן שווה.אחת הנסיבות למה זה קורה, בעיקר קשורה איך הדברים מתפתחים: במהירות או איטית. תנאי מוקדם אחר עשוי להיות רמת המוטיבציה, הזמן המוחזק על ידי בני הזוג, המאמצים להשקיע בעסקים. בידוד בריא ואינטימיות, בהחלט להדק.

פעילות מוגזמת בהתחלה

לעתים קרובות עם הגיל, שותפים מרגישים שהם מאבדים התלהבות זה לזה, והמקרים שלהם הם בעצם מתחת למדרון. חילוקי דעות ואי הבנות הופכים לאורחים תכופים. זה incredibility, הדבר העיקרי, מופיע כמו הראשון שמנו את העסק שלנו במקום הראשון - הם הופכים לחלק מהחיים שלנו. אנחנו מבלים זמן ומאמצים על שלהם. אבל עם הזמן, הכוח הוא מיובש. מישהו נשף ראשון.

אובדן אטרקציה פיזית

בהתחלה אנו רואים את השותפים שלנו כאנשים עצמאיים ויפים. אנו חווים התרגשות, חרדה והתקשרות אליהם. אבל זה קורה כי אדם מפסיק לטפל במראה שלו, מחמיץ את המטרות שהיו פעם ערך.

למה זה קורה? במיוחד! אחד השותף מאבד את הייחודיות שלו הופך להיות המשך, להעתיק, בחר אחד. באופן טבעי, התלהבות לאדם כזה נעלם באופן אחיד.

חוסר זמן

כל המקרים דורשים זמן משותף. אבל זה קורה כי כמות הזמן המושקע במשותף, מיניאטריות. שיחת לילה של שעתיים מופחתת לשעה, ולאחר מכן עד 30 דקות.

דגני אסקורט מנוסה לחלום לעבוד עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין ונכונים. רק זה כבר לא רק נקודות חיוביות בעת עבודה.

שותפים למצוא הצדקה שונה על המחסור של זמן ומעדיפים להיות לבד.

אין אינטימיות סקסית

בשל לוח זמנים אינטנסיבי של עבודה או אורח חיים, אדם מרגיש מותש עד סוף היום. הפגמים של אנרגיה וריבית אינם כוללים כל קשרים אינטימיים, מה שהופך נווט בסגנון עצמי מאדם.

חומרי מידע

כמעט בכל המובנים, שותפים הם לעתים קרובות קשה להביע את עצמם כאשר כמה מתמיד מאוד. זה מקשיב ביסודו למחשבות ולרגשות חברות. לא רק להקשיב, ולשמוע.

למעלה 10 שיטות להחזיר יחסי מין ביחסים - 10

זכור את האהבה שלך

קבל יומן אינטימי או אלבום תמונות, במה תוכלו לחגוג תנוחות חדשות, צעצועים ורגשות.

קיבוע כתוב וצילום יסייע לשמר תככים וניצוץ ביחסים. אם מסתכלים דרך האלבום, אתה תהיה הידוק הרגעים הנעימים, נהנה העבר וחושב על העתיד השעשוע.

השתמש השפעה פיזית

תשוקה יכולה להיגרם על ידי שיטות שונות, אבל אפילו טוב יותר תמיד לשמור את זה על גבי. חבר חבר חבר כאשר אתה מבצע עבודה שגרתית, נשיקה עם כל מקרה נוח, לעשות חבר עיסוי של חבר.

הפעולה הגופנית הרגילה של נוגיה חמים מורידה את לחץ הדם ומשקפת את "הורמון האהבה" אוקסיטוצ'ין. וזה קורה בשני הכיוונים - מי ייצור, גם חווה גאות של אושר. כמה זוגות נשואים מציין כי חיבוקים ארוכים מעת לעת להחליף את המין. אפילו סטירה על התחת או tweezes כבר לשמש התחלה טובה להשפעה פיזית.

הפעל רומנטיקה

רומנטיקה היא אחת המרכיבים הבסיסיים יותר של אושר במערכות יחסים. היא בונה ברית בין שותפים, עושה פתיחות וכוחות כדי לעורר חבר. אחת התפקידים של הרומנטיקה היא להפחית את המתחים במערכת היחסים. כאשר שני השותפים לבלות יחד, רמת הלחץ יורדת, אי הבנה נגזר, תשוקה כנה זה לזה.

לרכוש צעצועי מין

פעולה של קניית צעצועי מין יכול לעשות באופן משמעותי דברים טובים יותר בין השותפים, מה שהופך אותם יותר חבר פתוח. זה עוזר לממש את הצרכים והפנטזיה אחד לשני, לגלות את עצמך, להרגיש את ההשפעה של החידוש במערכות יחסים.

אם אתה מוגדר נגד צעצועים, נסה לשנות את התנוחות או מיקום. לבוא עם משחק תפקידים. להפוך את האינטימית שלך לא רק קבוע, ומעניין.

לעשות תוכנית סקס במשך חודש

למד לענג סקס, ולא להשתמש בו כאמצעי לנרמל רקע הורמונלי.היכרות עם רשימת ההודעות הטובות ביותר על הנוף של זוגות Reddit: אוננות, למגרין, מדי פעם נתפס ככיוון חיובי. אבל, על פי ד"ר שירין לאהאני, מומחה לבריאות אינטימית ומייסד האסתטיקה האליטה, בתהליך של אוננות, הגוף לומד להרגיש הנאה סקסית וניסיון אורגזמה. שנותר הזמן הפנוי שלך, שכר דירה על תחביב ומין, מספר מיקומים, תנוחות, צעצועים, משחקים ומועמדות במקרה של כוח עליון.

עם עיקרון כזה של מחלקת זמן אתה יכול לתכנן במדויק סקס. אתה תהיה מוכן הן ברמה הפיזית ואת מבחינה מוסרית. תכנון לא כולל עלבונות ומריבות מראש בשל חוסר זמן, תשוקות או מקום מתאים.

התחל ללכת על תאריכים

זוגות רבים אומרים כי תאריכים הם מעגל הצלה עבור מערכת יחסים. רומנטיקה, עליזות, מפלרטטת. אתה שוב מרגיש כמו זרים שיש להם reckless רוצה לגלות חבר. בנוסף, יש לך זמן פשוט ליהנות שתיקה במהלך הליכה ארוכה ונחה כדי להתחיל שיעורים אינטימיים יותר.

לעשות כל מחמאות ארוטיות אחרות

מחמאות ארוטיות במערכות יחסים חשובות מאוד, אבל אפילו יותר חשוב - להיות מסוגל לעשות אותם.

התקשות סובייטיות ומפרקים זורע שיפוט שווא כי ליווי - כל זה משהו, עם חרפה, הוא מה צריך לשתוק. עכשיו ליחידות יש מידע כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

אתה חייב להעריץ אותו לקרוא על זה, לא מגזים ולא הבנתי. עדיף לא להסיר את העיניים במהלך המחמאה ולא להיות גס. גם אם שניכם מרמזים על סקס, התחל עם שבחים רכים. ספר לי על שיער, עיניים, ידיים, ספוגים, ורק מאוחר יותר לרוץ רגעים אינטימיים. נערות ליווי בהרצליה

נסה תנוחות חדשות וטכניקות

אינטימיה ללא ניגודיות מהר מאוד מייבש. מנסה ככל האפשר כדי לנסות חדש: עמדות, טכניקות, מיקומים, צעצועים, צליל. הערה החידוש נעווה תמיד. אל תפחד להיראות קצת מסתובב.אתה גם עובד 24/7, ולמצוא זמן למין לא תמיד אפשרי? כדי לפתור את העסק הזה, לעשות גרף מין במשך חודש או שבוע. שטח שעות העבודה שלך זמן מנוחה. הדגש דקות מיותרות כדי להשיג מטרות, כביש עבודה, צהריים, קבלת פנים אמבטיה.

"כלבלב בסגנון" מסורתי. "כלבלב בסגנון" בצד. "רוכב" - מסורתי ומסתובב. "כלבלב בסגנון" עומד. "69" - עומד ושקר. מציב "לוטוס". "מַקוֹשׁ". "מזל דלי". "סִירָה".

אוננות מול זה

מודעות מקדמת מה שניהם יהיה קל יותר לומר זה את זה על הרצונות שלך ואת הרגשות. עוד פלוס - צופה בליטוף של השותף, בשבילך זה ירצה להמשיך את התהליך.

ללבוש תחתונים יפה

כלל זה הוא ordiene מתייחס לשני המינים. גבירותיי ביסודו נראות מרהיבות ומין. כדי לעשות זאת, הם מקבלים תחתונים תחרה, peignoirs, גרביים. גברים לא צריכים ליפול מאחור. תחתונים מסודרים בדמות - בדיוק מה שנדרש.

Просмотров: 918 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close