13:19
סקס עם המורה - הסיפורים האמיתיים של אלה שהעזו בצעד כזה

תלמידי מין עם מורים נידונים אוניברסלית, אבל ה- VSA שווה לאחד החלק הראשון. אבל הם כמו פנטזיות על איך רובנו משמשים לחיים אמיתיים? Josters Reddit שיתף את הסיפורים שלהם.

סעיפים מכילים

1 10 סיפורים יחיק

10 סיפורי הדרכה 10

שלי, כמו רובנו התרגלו לדבר, השולחן הראשון, כפי שרבים באים לידי ביטוי, המורה שלי לפסיכולוגיה. לבסוף התאהבתי באוזני - והוא ראה את זה. יש צורך להדגיש כי בהתחלה אנחנו לשכתב, אז קראו זה לזה, ולאחר מכן הוא הזמין אותי לבקר את הסרט. הפעם הראשונה שלנו קרה לפני, כפי שאנו מבטאים, איך הסמסטר הסתיים.

ואז הכל הלך מתחת למדרון. הוא התחיל להתעלם ממני, לשקר על הפגישות "התמימות" עם תלמידי סטודנטים אחרים, ולבסוף, לשכנע אותי לחזור, ואז למנוע איתי דיונים, לשקר על התעסוקה שלך - לעקוף את השבועות האלה כשהיה רק ​​שלי שלי. שרי על העוגה היתה החתונה שלו, שהוא חגג בחשאי ממני.

ביליתי 4 שנים במצב טראומטי זה. הוא סירב אלי, הוא העמיד פנים שהוא אוהב. ניסיתי לעזוב, אבל הייתי מאוד כואבת בשבילו. זה היה כאילו אנחנו מדברים כל הזמן עם עינויים חושניים, אבל הרגשתי חלש מאוד.

הייתי בדיכאון העמוק והיה קרוב להתאבדים, ההערכה העצמית שלי נהרסה באכזריות.

עבר מאז השנה מאז שנפרדו בסופו של דבר, אבל לפני כן אנו מתקשרים. הוא עדיין גורם לי רגשות כואבים. יש לציין כי נדודי שינה גם נבדק אותי, כל בוקר זה מתחיל עם דמעות, אני נרדם בדמעות. הרגשתי חוסר חשיבות מוחלטת וקיללתי באותו יום שבו נפגשנו. נערות ליווי במרכז

לא בטוח מה הוא האמין, אבל אני, התחלתי ללכת על תאריך עם המורה בבית הספר שלי שישה חודשים לאחר סיום הלימודים.

הוא הוביל את הסיפור, אני בטירוף בבית הספר, סוף סוף התאהבה. אולי הוא ידע זאת, אבל האם ההשקפה שהכל הולך מסורתי, ודברים בין המורה לבין התלמיד - משהו מקטגורייתו של קומונטיקה.

הוא היה בן 29, והוא לא היה מספיק כמו מורה רגיל - עם קעקועים וחיה קטנה. והכול נראה לי בו. ואז חשבתי לו חכם מאוד, אבל כרגע אני מבין כי לרשותו היה זה פשוט יותר מאשר את הידע של העולם ואת היווצרות של השקפות הגיוניות.

במהלך הסמסטר הראשון במכללה, היתה לי הזדמנות לפגוש אותו, לשים את זה בעדינות, להיפגש. מופיעים בתאריך הראשון שהיינו אינטנסיביים בערך שישה חודשים. הוא אמר לי שזה העניינים הארוכים ביותר שלו מאז שסיים את לימודיו בבית הספר. חייתי אז לדבר איתו עד חופשת הקיץ.

בשלב מסוים, ביליתי זמן עם כמה מכרים, וזה הסתיים בעצב - אנס אותי. כאן רק סוג השותף שלי לא הבין את זה, ככלל, זה קרה במהותה, והודיע ​​שאנחנו חלק. הייתי צריך לארוז את הדבר ופשוט להתקשר להורים, כי אין לי שום מריצה עד אז.

הורדתי טינדר - והוא היה המשחק הראשון שלי. רב מי יודע מה הוא רק למד במורה, ואת בית הספר עבר את התרגול - אבל זה גם נחשב. 5 חודשים המשכנו עבודות אפלטוניות בלבד כדי לדבר, אם כי כבר כבר מילאתי ​​18 (הוא היה 23). תשומת לב של העובדה, אבל הוא לא נגע באצבעי עד שלא הייתי כבית ספר מפחיד. הוא היה חם, נראה, מפלרטטת עם כמה מתבטאים, ואני לא יכולתי לדבר. זה ביום אחד הוא הזמין אותי לקפה של הלימודים, ואני סירבתי.

בסוף הסמסטרה, הוא שלח לי מכתב ארוך בדואר אלקטרוני, שבו צבוע, כפי שאני אוהב אותי בדיוק כמו והזמין קפה (שוב, חחח).

הפעם לא סרבתי, אנחנו כפי שהיו, הוא les לי הביתה. אחרי שבוע זה קרה.

בעוד כמה חודשים, זה נעשה, התברר שהוא התחיל לישון עם תלמיד אחר שלא ידע על העניינים שלנו. זה כל כך נסער כי הוא נסע כי היא שיפורו על ידי הנהלת המכון.

התברר כי עדיין יש לו פילגש אחת שלא חשדה במשרצותיו עם סטונומיה. זה יהיה רע אם לא נשמח כי כאשר גיליתי גם את האמת, היא זרקה אותו.

היו לי רגשות מעורבים מאותה תקופה. שים לב כי מצד אחד, היה לנו סקס מדהים.

שאיפות אישיות בישראל קל, במקרה שאתה ילדה ארוטית מבלרוס. העוסקת בישראל המותרים לפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל אפשר לקבל מ 3500 יורו.

מהצד השני, אולי, בגלל זה, לא הייתי צריך להתיידד בזמן לומד. הגעתי ממנהאן סיטי, שם כולם יודעים כל חבר, והוא הפך לאדם הראשון שאיתו התקרבתי.

כרגע, כשאני מרגישה קצת מבוגרת יותר, אני מבינה איזה כוח היה בן ה -36 במכתב ה -18, שגם הוא הביט מתחת למיניאטורה. יש צורך לטל את זה כדי לדבר, שאיבדתי את הבתולים שלי כמעט כמה חודשים קודם לכן עם בחור מבית הספר שלי, שכמעט הלך אלי. כולם יודעים שהוא עצוב וחושב שהמורה הפך למעשה לשותף המיני "האמיתי" הראשון שלי.

אני מתאהבת במורה בבית הספר שלי. הוא עבד איתנו לשנה הראשונה, לא היה כמה אנשים חושבים הרבה יותר מבוגרים מאיתנו, וזה הפך לאדם טוב. זה אפשרי כי בשבילי הוא הפך למצפן מוסרי - מנומק בשיעורים על מוסר, על טוב ורע. כולם יודעים שבמשך למדתי, הוא לא הרשה לעצמו שום דבר מלוכלך לעברי.

אחרי 3-4 שנים, מצאתי אותו ברשתות חברתיות. כמובן, כולנו יודעים היטב את מה שהוא ענה לי, פשוט הסכמנו והתחלנו להיפגש.

הכל נגמר רע.

התחתנו. ממורה / תלמיד היחסים, אנו מתגלגלים בשליטה מלאה. שימו לב לעובדה שהאישיות שלי נוצרה בעיניו, כי הוא מתנודד בי בקלות. שים לב שזה נגמר כי הוא שלט כל אחד מהצעד שלי - כאשר אני ער מתי להירדם, איך לרפא את הכספים שאני יכול לאכול איך לבלות את סוף השבוע. כולם יודעים את זה עם כל זה הוא עצמו התקשר עם תלמיד אחר לשעבר.

תארו לעצמכם את החלומות שלך בישראל בקלות, במקרה שאתה ילדה מדהימה בלארוס. לעסוק בישראל יוכלו לפניחות. נשים של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל כדי לקבל מ 5500 יורו.

הוא אמר לי שהוא לא נגד, אם הייתי מקיים יחסי מין עם אדם אחר. מה שלא היה זה מוזר, אבל מאוחר יותר התחיל לשכנע את מה שאתה צריך לתרגם את העניינים שלנו לתוך polyamoria. כפי שהסכמתי, הוא הפך, החל לישון עם סטודנט לשעבר ובני זוג של עמיתים לשעבר.

זה מאה אחוז שינה אותו. אני חייב לומר ששום דבר לא נשאר מצפן מוסרי. איך אתה יכול לחשוב, כרגע אנחנו גרושים.

התאהבתי בד"ר מהמכון שלי. פעם אחת שתיתי עם ידידי וחשבתי - ומה, אם מצאתי את הבית שבו הוא נעשה, חי? הכרתי אותו. הייתי 21-22, עליו - עבור 40.

הסתובבנו בביתו בחושך כמו אידיוטים עד שיצא עם בייסבול, כפי שכולם יודעים, בטא והפתיעו שאני, לשים את זה בעדינות, אני עושה את זה. הבנתי שיש רק שיטה אחת כדי להציל את המצב ואמרה: "אני מאוד לא נוח, אבל אתה יכול להזמין אותנו כוס יין?"והוא הסכים. רק נפגשנו 2 שנים, אבל אז עזבתי - ומרחק של רגשות מתים במהירות.

הוא הכין טעים, היה אדיב מאוד, ועדיין היה לו דשא מגניב במילואים שלו. אני אוהב את זה עד עכשיו, כפי שאנו מביעים, מתוק, אם כי מעולם לא חשבנו על משהו ירומטיים, וברגע לא לתקשר באופן כללי.

המורה שלי למדעי הדת מהמכון. היא היתה עליזה, יפה, ידעה איך להשתלט על הקהל - והקצה לי. הוא התחיל ככולם ידע, דיון פרטי על הרצאות, רץ בשיחות ידידותיות על ספרים וקולנוע, ואז התגלגלו בפליירטינג - וזה היה מוזר, כי גם אני, אישה שמעולם לא חוותה רגשות רומנטיים לנציגים שלהם קומה משלו.

נפגשנו כשנה, אבל מאוחר יותר התנודד - כמו שלנו נותן לחיים. יש לציין כי כל כך, אני אסיר תודה לה מאוד על שעזר לי להבין מה אני רוצה משותף שלי. כרגע יש לי צעיר, והמורה, לפי שמועות, התחתנו עם הגברת, שבה הוא התחיל לפגוש אותי.

כשהייתי בן 19, נפגשתי כמה חודשים עם רופא מהמכון שלי. כולם יודעים שהוא לא נוהג כלום, אבל כמה מחברי הלכו על הרצאותיו. לבסוף נפגשנו במועדון, לא היה לי מושג שהוא סוף סוף עובד כמורה באוניברסיטה שלי, ואילו אחרי מספר מסוים של ימים לא התחילו להתכתב.

הוא היה ממש יפה - שיער שחור קלוריט, כפי שכולם יודעים, עיניים כחולות, כמעט כל התלמיד ניסה לפלרטט איתו. הוא היה בן 33 - כרופא הוא צעיר מאוד, אבל נראה לי שחווה איך אנחנו מביעים, גבר. והוא לא היה שמח כשתרם כי החברים שלי הם תלמידיו.

התאהב במורה שלו. אהבתי הכל - מראה, דעת. עכשיו אני מלמדת את עצמי - וכמעט כל החומרים לוקחים שיעור נוסף. היא לא הראתה שום טובה במיוחד, כי אפילו לא הבנתי איך לחשוב על יחסים איתה. זה נראה כאילו הוא פנטזיה קסומה.

אני, באופן כללי, עוסקת ביוגה, והיא בחרה בזה על ידי הסיבה לכיצד שיחת הטלפון היא. מי היה יודע שהיא יכולה לחשוב שהיא תציע לי איך לאכול ולדבר על התשוקה שלי? הייתי, כפי שהיינו מדברים עם המשקל המושלם בתאריכים, כמעט עשו הכל תחת התובנה שלו.

ישנתי עם מורה מהמכון שלי. הייתי 19 או 20, והיא - במשך 30. ברגע שנפגשנו מחוץ להרצה, משוחח, אחרי זה היא חיבקה אותי ואמרה שזה נחמד לחבק. שאלתי את מספר הטלפון שלה, החלפנו מסרים שובבים, ואחרי מספר מסוים של ימים היא גם הזמינה אותי להשעות את הטלוויזיה החדשה ביותר בדירתה.

Просмотров: 120 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close