11:37
שלישיה: ביקורות אמיתיות של בנים וגברות

שלישיה סקס - אחד האהובים ביותר, כמו רבים באים לידי ביטוי, מיני פנטזיות. לפעמים, על פי הסטטיסטיקה, 21% של Yankees הם לחתוך על שלישיה. הכל כבר מזמן לדעת מה אתה מתכוון על סקס שלישיה.

התוכן של המאמר

"העניינים שלנו הפכו רק טובים יותר" 2 "עכשיו אתה יכול למחוק את זה 3 "זה היה כמו לישון" 4 "B, KOK אנשים התרגלו להביע, שוב התברר כי אני לסבית" 5 "ניסיון מדהים" 6 "מה שקורה להיכשל" 7 "זה מסובך הכל" 8 "מה שהיה לי אחרי הגירושין"

אחרים, כנראה, השתתפו בסקר תחת השקפות סקרניות של החצאים השני לא העזו לומר בכנות.

מה זה? מוזר? Skilly? נֶחְמָד?

אנו מציגים את תשומת לבך לגילוי שבע Oblechkov.

"העניינים שלנו הפכו רק יותר טוב"

"השותף שלי בילינו עם איך נהגנו לקרוא, אחד גברת מקנדה. באמת, בילינו יחד יום שלם, צחקנו הרבה אישי. היה כבר לילה ואנחנו, בסופו של דבר, החליט שזה יהיה מתאים - היא צריכה להישאר מאותנו.

שלישיה חיבקה, והניחה את זה בעדינות, כאן היא קברה את אפו אל תוך שלי צוואר. זה היה בדיוק מה שאני צריך. הידיים והפיות שלנו הולכות בכל מקום. השותף שלי אהב לראות את זה, אבל הייתי מרופדת כל כך נואשות לראות אותם יחד.

בהסכמה הזמנתי אותנו. רגשות של לי overflowed. לא הרבה מי יודע כי רגשות חיוביים.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם תמיד חסרי עניין ועדין. אבל עכשיו זה לא הצדדים החיוביים היחידים לעבוד.

לכוון את תשומת הלב למה שמעולם לא היה לי בעבר לצפות את העונג של השותף שלי. שום דבר טוב יותר ממה שאני לא יכול אפילו לבוא עם. הלב שלי היה צריך להיות מורחב ולבלוע את התשוקה הזאת עטוף אותם. באותו רגע אהבתי אותו כי אף פעם לא בחיים שלי.

כשהכול, לשים את זה במקצת, הסתיים והיא הלכה אליה, אנחנו הרגיש איך אנחנו רגילים לקרוא, קצת כאב מלהפריד איתה. אנחנו, בסופו של דבר, דנו בכל מה שבסופו של דבר, מודאג אותנו ואת הנערה הזאת. כל הפרטים, כל מה שאנחנו מרגישים. זה יהיה רע אם לא הבחין בזה ברגע זה אנחנו הבנתי שאנחנו מוכנים לפולמפוריה. אנחנו לא נגד, באופן כללי, תן ​​שלנו ענייני אנשים אחרים.

אנחנו patertilov כי הניסיון שלנו של שלישיה סקס יצא חיובי כזה. ועם כמה מתבטאים, הגברת שיש לנו בעבר חברים. ואנחנו לא נגד חזרות כאשר זה יהיה איתנו בפעם הבאה, "Kaila, 30 שמונה שנים.

"עכשיו אתה יכול למחוק את זה מהרשימה" 2

"לחיות בסן פרנסיסקו, הוזמנתי צד אישי ב NA. אולי העובדה כי חבורה של נשים מקסימות וכמה זוגות בעלי השפעה ענבים מפוארים. אנחנו תורמים, שתו הרבה יין. סביב התור משחקים טיפשים.

הכל התחיל ללא תחרות. כולם ברורים שכולנו היו נרגשים שיכור. כולם ברורים, אבל מאוחר יותר הכל הפך למשהו מוזר. הייתי כל כך לא נוח לעשות מיידן kunnilingus שבו הייתי חברים עם שנה ה -13 עבר דרך כמעט כולם.הוא התייחס אליו בכבוד. אני וגברתו סוף סוף cumshot ו נרדם.

למחרת בבוקר ... התחלנו להשתלט על הרצון. ברגע אחד מגיע גברת אחת לחדר nosu. ואת פעיל, רציתי כשהיא נחול, בסופו של דבר, לגרום לי kunnyingus. טוב מאוד להדגיש את מה שהכל היה סוריאליסטי כל כך! אבל כיף. זֶה זה נראה כמו פריט מהרשימה "יש זמן לעשות למוות", אשר מפסיק להכות את ", - ארין, 30 ארבע שנים.

"זה נראה כמו חלום" 3

"בחיים שלי היה הרבה שלישיה מזוינת. יש לציין כי המין לא היה. לא עבור אף אחד לא סודי כי רק משהו מוזר. ואולי אפילו לא צריך לקרוא כי אני 100% לסבית, אז אני לא מבינה למה הרעיון הזה יכול, בסופו של דבר, נראה טוֹב. מעולם לא דיברנו עליו.

הוא נצרך כל כך ספונטני, אחרי אלכוהול והאזנה למוסיקה.

מעולם לא דיברנו עליה. זה יהיה רע אם לא הבחין באיזה יום אני התחלתי לחשוב, כאילו כל זה היה רק ​​חלום. זה ברור יותר, הבנות האלה כבר לא הגעתי לבית. ראוי לציין כי ולא, באופן כללי, ראו בחברה, התנהג כי כאילו לא היה שום דבר, "- קברדן, שישים שנה.

"כמה באים לידי ביטוי, שוב התברר כי אני לסבית" 4

"זה היה בתיכון. אנחנו פשוט בכיתי עם שלי גברת וחברנו המשותף. אני אפילו לא זוכר איך הכל התחיל. ברגע אחד, היא התחילה להיות, כדי להפוך אותו למציצה, והתחלתי להתנשק איתו. זה נמשך במשך זמן רב - 40 דקות. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שהיה לרוב עשיתי זאת בגיל ההתבגרות ואז כשהייתי בן 20 קָטָן. אירעו שתי אפשרויות כשהייתי יחסים מונוגמיים. בין אם זה היה חברה של הנערה שלי באותו זמן.

המשכתי להיפגש עם הגברת הזאת במשך זמן מה. כולם יודעים את זה מאוחר יותר, לשים את זה קצת, נפרדו, אבל שלישיה זה לא השפיע על זה "- בריטני, 27.

"ניסיון מדהים" 5

"זה קרה במשך כמה שנים כדי להפוך עם החברה. תארו לעצמכם עובדה אחת שאנחנו לא היו כל כך קרובים, אבל היו לנו, כמו שאנחנו מתבקשים, דברים חמים. היא והחתן שלה היו מסודרים הניסוי (היינו בערך ארבעים שנה), ואני הייתי המועמד הטוב ביותר, מאז זה לא שייך למעגל של חבריהם המשותפים. נערות ליווי בקריות

איתו (כמעט לא מילים) החליטו כי תן לה רק לנהל הכל - לשלוח אלינו ולשאול את הקצב.

בשבילי באופן אישי, זה היה מאה אחוז חוויה ייחודית. הכל היה טבעי, כיף, חם מאוד, רשלני בלהט. זה קרה פעם היחידה.כשהכול נגמר, לא אמרנו על זה. חוזרים מהחגים, היינו מבינים את המרד הזה. הכל פשוט השתנה. אָנוּ סיים כדי לדבר כל כך הרבה לפני.

"מה קורה chilllying" 6

אני גם אמר שזה לא סביר שזה קורה.

למחרת הוא הקים על עצמו מסיבה בתים.

עמידות סובייטית וא נכון של מידע זרועו ניחוש שווא כי ליווי הוא עכשיו משהו, בבושה, זה, עובדה זו צריכה להיות שותקת. עם זאת, לעתים נדירות שיש להם את המידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר עם זנות.

חברים משותפים שלנו חיו איתו. זה יהיה רע אם לא הבחין בעובדה כי בחור אחד התחיל איתי כדי לחפש, נראה שהוא נראה חמוד. ומאוחר יותר הבחור בא עם מי אני כבר מפלרטטת השבוע. התברר שהם חברים אהובים.

הִתגַשְׁמוּת. אני לא יודע מי כמו בחורים האלה אני גדול יותר. אבל הם נראו מרוצים והם לא היו מתנפחים לפלרטט לִי.

אני, בכלל, שתו. והחליט כי רק מזיין את 1, בלהט נשיקה, ומאוחר יותר פונה אל השני ואני עושה את אותו הדבר. כן, ההיגיון בפעולות שלי היה בלתי מובן. אבל הם נמסרו למשחק.

אף אחד מאיתנו לא חי, אז בסופו של דבר אנחנו הוא הלך למרתף ועסק במין על המדרגות. בסופו של דבר, אני, בסוף, קיבל ערימת Synyakov. הם היו על הצוואר, על הגב וימינה תחת yagodicomi.

אבל במהלך התהליך עצמו, לא מופיעים בעיות. הם היו כאלה כגון: "שנינו מנוהלים סוף סוף על ידי Tra * ניק חם ילדה, אה כן!-

לפחות חלק מהם לא היו מתמשכים איתי. אבל הם פשוט נסוגו על ידידותם, "- ג'נט, 20 שנה.

"הכל מסובך" 7

"החברה הכי טובה שלי ואני פגשתי את הבחור הזה בחופשה בהוואי.יש לנו מעולם לא קיימו יחסי מין, אבל החלטנו שאנחנו רוצים סקס שלישיה עם הבחור הזה. הוא היה מגולף חם יותר מארה"ב.

זוג אחד הזמין אותי להצטרף אליהם חדר שינה. באמת, מעולם לא היה לי שלישיה סקס, אבל הייתי סקרן. גברת אהבתי את זה, אבל הבחור היה "טוב". לא רציתי לקיים יחסי מין הוא, אז הבעתי את עמדתי נכון - אני לא רוצה שהוא אוהב לנשק, לא אני מאחל לך לקיים איתו יחסי מין, אבל הוא יכול לגעת בי וללטף אותי.

הם עברו לפוליגמיה. בהחלט, ראוי להזכיר כי עכשיו הם נמצאים במשך 5 שנים או לכן. כולם ברורים שאנחנו בזמנים בכתיבה עם זה. ", ג'ייק, בן 40 של השנה."הייתי חבר ביום הולדתו נתלה אותו, כי אחד המטרות שלי - שלישיה עם 2 בחורים הולמים. זה היה כואב.

שנה לאחר מכן או שזה נראה שיובא שוב הכל חזר אל המעגלים. אולי העובדה שלא יכולתי לחשוב כי הניסיון הזה ישפיע על העסק שלי עם החברה הטובה ביותר. לא לכל אחד הוא לא סוד כי חוויה זו פקחה את העיניים שלי, "מארי, 20 5 שנים.

"מה שאני צריך אחרי הגירושין" 8

"אחרי שבירת היחסים של חמש שנים עם גבר רציתי לפגוש שוב את הנשים. לא עבור כל מי שאינו סוד כי בלחיצתו במהירות פרופיל של אלתו האדומה, אשר, ככלל, היה כמה חושבים יחסים חוצות.

אחרי איך אנשים התרגלו להביע, היא קראה לי ללכת קונצרט איתה, בן זוגה וחבורה של חברים. אחרי שארית המשקאות, השילוש שלנו הייתי בבית.

היה לי שלישיה מוקדם יותר, אבל אני אף פעם לא לא, בסופו של דבר, לטפל בזה עם כמה לחשוב, זוג נשוי. ו מודע למה? ניסיון זה היה הטוב ביותר שלי חַיִים! למה? כי הם היו כל כך פתוחים, ידעו מה הם רוצים והיו התמקדו בי (בסדר, אולי אני רק רוצה להיות מוזמן כוכב) ועל איך, זה הפך, לתת לי הנאה.

בהתחלה הייתי עצבנית. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שחשש כי במין עם זוג נשוי, לשים את זה בעדינות, יהיו קשיים כמו קנאה והכל רוח כזה. כולם יודעים את זה אבל לא. טוב מאוד להדגיש את כל זה זה היה מסוכן, "Lenn, 20 6 שנים.

-.ס '. ומה הקטגוריה לטפל בך - אתה קורא על שלישיה סקס או zonifice אותם? והאם מרוצה כזה הוא המקרה?

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

לפני שתרגול שלישיה, אתה צריך לדון בזהירות עם שותף. ודא כי שניהם רוצים את זה - לעתים קרובות את המצב כאשר, לאחר תרגול זהה, הבחור או הגברת משתנה בהתנהגות, להתחיל לקנא. קנאה, לשים את זה בעדינות, זה אולי נראה ישירות בתהליך של סקס בשלישייה - קשה לחלוק אדם אהוב עם מישהו. כולם ברורים לכולם שרק במקרה מאשר הכל קורה די מרצון, ולא שותף אחד מסכים לא להעליב או, בסופו של דבר, לנהל אחר, אתה יכול להתחיל לחפש את השלישי. תארו לעצמכם עובדה אחת שהיא תהיה טובה יותר להתקשר למישהו ממכרים. ולא מועמדים רלוונטיים אינם נמצאים - השתמש באתרים מיוחדים.

Просмотров: 129 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close