11:37
נישואין ללא מין - האם מקרים כאלה יעבדו?

נישואין, שבה אין אינטימי אינטימי, זה אולי נראה כמו כל דבר - מן ההפרעה כדי להשלים חורבן, משלווה ושמחה מכוסה שלילי. אבל בנסיבות מסוימות, חוקי החיים המקומיים ללא מין יכול להימשך מזה כמה שנים למה שנקרא "מאוד סוף". דירות דיסקרטיות בתל אביב

התוכן של המאמר

1 כן, נישואין ללא מין יכולים "לשרוד" 2 נישואים מסוימים ללא מין הם בלתי אפשריים 3 כאשר הנישואין ללא מין יהיה "לעבוד" 4 מה לעשות אם סקס נשוי שווה הולך למטה על "לא"

כן, נישואין בלי סקס יכול "לשרוד" אני

"אם זה לא גורם לבעיות ולבעיות עבור כל אחד מהשותפים, אז הנישואין ללא יחסי מין יכולים לזרום לחלוטין נמדדים ישירות", מסביר את הסקס מוסמך ג'סי צימרמן.

גם אם אחד או שני השותף הוא אומלל עם חוסר קרבה פיזית, העסק הזה ניתן לפתור ללא בעיות ובמציאות עדיף לעשות עם הזמן. "זוהי תופעה רגילה - להילחם עם מין בתקופה מסוימת במהלך היחסים".

מעת לעת, בני הזוג מפסיק לקיים יחסי מין בגלל מצב הבריאות, ההזדקנות, הגידול במחויבות לטיפול או סיבות אחרות שלא תמיד יכולות להיות "מתוקנות".

אבל אפילו במצבים כאלה, אנשים אהובים יכולים ללמוד להשלים עם חוסר מין, כמו כל השותפים אוהבים אחד את השני ואת כל היפה שלהם במערכת היחסים שלהם.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. אנשים עשירים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשים וילדים. פשוט לבחור Escourtress כי יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

הם יכולים גם להיות ארוכות עם צורות של קרבה פיזית ונוגע מיני שאינם מסתובבים סביב המעשה המיני, אבל כמו לפני שהם מאופיינים כמו סקסי, נעים והביא התענוג שלא יתואר.

כמה נישואים בלי סקס הם בלתי אפשריים

במילים אחרות, הם צריכים להיות מסוגלים להחליק אחד את השני, כדי להראות קובץ מצורף רגעים ימניים, תמיכה אם משימות וקשיים מופיעים ".בראון ג'יימס אומר כי מודל היחסים הנדון עובד רק במקרה זה אם: "זוג המורכב ביחסים ללא קרבה אינטימית חייבים להיות מודעים לעצמם, בין אם הוא מקבל סוג דומה של יחסים. אם הם יכולים להתמודד עם זה ללא עזרה של אחרים, אז יפה, "אומר בראון ג'יימס. "אם לא, השיחה עם מומחה תהפוך לחלק אינטגרלי של המחקר של איך לספק צרכים מיניים גוברים".

"אני לא אומר שזה לא מציאותי לתיקון סוג כזה, אבל זה בהחלט יהיה תהליך מאוד מורכב ועבודה", מוסיף ימית. "אם אתה רוצה לשנות את החיים הסקסיים שלך, אבל השותף שלך לא עושה עבודה על זה, כי תצטרך להחליט - כדאי להמשיך במקרים אלה או למצוא טוב יותר שותף חדש לכתיבת ההיסטוריה האחרונה של אהבה".

כאשר הנישואין ללא מין יהיה "לעבוד" 3

נישואין ללא מין יכולים לעבוד עד שהזוג הוא קרבה רוחנית במערכות יחסים.

"אם הדברים בנויים עם חוסר אינטימיות סקסית, הם צריכים לבוא לידי ביטוי בתחושות של ידידות חזקה ואהבה אינסופית", מסביר את המורה של קס בראון ג'יימס. "במקרה זה, בני הזוג צריכים להיות מסוגלים לקבל הנאה ללא מגע פיזי עם subtext סקסי.ראש שלילי דומה אומר כי עבור אנשים מסוימים חוסר קרבה פיזית יכול לעלות על הרגעים הגדולים בנישואין."הדגשתי זוגות רבים כדי לשנות בבירור את העניינים שלך, כי אני עדיין תומך במבט אופטימי בהחלטת השאלה הנדונה" - ונסה מרין, סקסולוג ויצירת פרויקט התשוקה. "עם זאת, זה עשוי להיות תהליך קשה, אם אחד השותפים הוא לא מרוצה מרמת הקרבה ביחסים, והשני, להיפך, מרגיש רגוע.

עמידות רוסית ומידע פגום הניח לנחש שקר כי ליווי הוא עכשיו משהו, הוא עצמה, זה עומד להשתיק. אבל כמה אנשים יש מידע כי שירות ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

אדם הוא לא מציאותי לשנות, אם זה נוח וטוב ".אם אתה לא מרוצה מחוסר מין בנישואין שלך, אז אתה צריך להבין - כל התצורות הן סבירות רק במקרה זה אם השותף שלך מוכן לעבוד איתך כדי לשפר את המצב הנוכחי.

שותף נופל; השותף רוכש נכות; אחד או שני השותף שרדו ניסיון טראומטי בעבר; דברים פשוט שונה במשך השנים; אחד או שני השותף הם asexuals.

מה אם סקס נשוי באופן שווה הולך "לא" 4

הנה כמה חדרים שעשויים לסייע לנישואין מין:

הדגש בזמן לוח הזמנים היומיום זמן באיכות גבוהה; להבין איזה סוג של מעשים מיניים נדרשים בשבילך; למד להביע את הרצונות שלך; למד לממש את הגוף שלך; הניסוי עם החרב בחדר השינה; דגש על פעולות שאינן קשורות למעשה מיני (חיבוק, נשיקות); להיפטר הפציעות בעזרת דיונים עם פסיכולוג; נקה את לחץ רגעים רעים אחרים במערכת היחסים; הירשם לקורסים לסקסולוג מיוחד.

אם אתה רוצה להחזיר יחסי מין לנישואין, ואז להבין - זה יכול להיות. כן, וללא קרבה אינטימית, נישואים יציבים, מלאים אושר ואמין, אם שותפים מעריץ ומבינים אחד את השני.

Просмотров: 151 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close