10:11
כללים בסיסיים של עיסוי ארוטי

להשתנות אדם, המעסה חייב להשתלט על העקרונות הבסיסיים של עיסוי ארוטי. קבוצה של פעולות פשוטות וכללי מפתח יעזור הפגישה כדי להפוך בלתי נשכחת. למעשה, בכל פעם בנות לעשות כמעט באותה פעולות. ההבדל היחיד הוא החלק הארוטי, אשר משתנה בהתאם לתוכנית האורחת שנבחרה. החימום הראשוני של הגוף של הלקוח ואת החלק האחרון של הפגישה הוא תמיד פחות פחות את אותו הדבר. לשקול איך צריך הפגישה המסורתית.

הכנה לעיסוי מושב ארוטי

לפני מזמין מוזמנים לחדר, חשוב לוודא שהחדר מוכן לפגישה. המקלחת חייבת להיות בד לאחר הלקוח הקודם, על ספה או מיטות חייב לשנות תחתונים. בנוסף, זה לא יהיה מיותר לכלול מוסיקה מרגיעה לבדוק אם מים עם שמן אתרי הושלמה בארומינאמפ. אם אתה אמור לשחק ג'קוזי, אתה צריך לחבר את אמבט קצף מראש. דירות דיסקרטיות במרכז

בנוסף, המעסה חייב גם לטפל בטמפרטורה נוחה בחדר. שמנים ואביזרים אשר ישמשו במהלך הפגישה חייב להיות מושגת מראש, כך שאתה לא מוסחת מהתהליך ולא ללכת בחיפוש בקבוק הרצוי. השארת אורח חם באמצע הפעלה - שגיאה משוערת.

איך להתחיל מפגש עיסוי ארוטי

הדבר העיקרי בעיסוי ארוטי הוא תחושות מישושיות. גברים יהיו לא נעימים אם הבחורה מתחילה לגעת בו עם ידיים או חפצים קר. זה בבירור לא עוזר להירגע הרפיה.

עיסוי עלויות שמן להתחמם במיכל עם מים פושרים, כגון פריטים עזר שישמש במהלך הפגישה. אלה יכולים להיות אבני עיסוי או מקלות מיוחדים, תפוזים או סוללות עם עשבי תיבול. כל מה שנוגע לגוף של הלקוח חייב להיות טמפרטורה נוחה. זה חל על הידיים של מעסה. לפני תחילת המניפולציות, הם חייבים ללכת לאיבוד אחד לשני להתחמם.

בנוסף, הילדה צריכה לקחת בחשבון כי מצב רוח רע או שלילי יועברו ללקוח. במהלך תקשורת מישוש, יש עדיין רגשית. כתוצאה מכך, המעסה צריך תמיד להיות במצב רוח טוב כדי לעצב את האורח.

איך המעסה יכול לעזור ללקוח להירגע

עיסוי egoristic מותאם אישית חלקים מותאמים אישית. אז זה כבר מרגיע, בהכרח לפני הפגישה, כדאי שיש להציע לעשות אמבטיה או לפחות מקלחת חמה. אם הלקוח רוצה לדבר, לא צריך להתמקד בהיבטים השליליים ולדיון של בעיות משק הבית. עדיף לדבר על משהו מתובל, זה יעזור לגבר להתיישב בגל הרצוי להתמקד הנאה.

הכללים העיקריים להתנהגות המעסה במהלך הפגישה

טכניקת עיסוי יכול להיות כל, רצף ברור של תנועות לא קיים כי זה תלוי בתוכנית האורחים שנבחרה. אבל כללים מסוימים צריכים להתקיים במהלך כל מושב:

  • לא רצוי במהלך עיסוי הקריעה את הידיים של הגוף של הלקוח ולעשות הפסקות ארוכות. זה יכול להפחית את כל ההתרגשות צעד.
  • אז האיש הזה לא נרדם בפגישה, אתה חייב לשנות כל הזמן את הקצב או אופי התנועות. עיסוי מדי מונוטוני מעשים מרגיע מדי. צריך לשנות את התנועות כל 2-3 דקות. זה הכרחי עבור הלקוח לא להיות עייף ולא אכפת מונוטוניות.
  • התחל את עיסוי ארוטי הוא עם תנועות איטי ורך, בהדרגה להגדיל את המהירות ואת עוצמת הלחץ.
  • השקת הפגישה היא תמיד עם עיסוי של החברים, מאז אנרגיה שלילית ועייפות מצטבר בידיים וברגליים.
  • בעיסוי ארוטי, יש לתת יותר תשומת לב לא ללוש את השרירים, אבל גירוי של אזורי ארוגני: הישבן, פני השטח הפנימי של הציפור, החזה, הצוואר.
  • במהלך הפגישה, המעסה חייבת לעקוב אחר תגובת השותף לשנות את הטקטיקה.
  • הדבר המהותי הוא לעשות הכל עם ההשפעה המקסימלית ואת המאמץ, כך האורח ראה שזה גם נותן לך הנאה. זה ערובה כי אדם יעזוב קצת עצה טובה בסוף הפגישה.

    Просмотров: 159 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close