13:18
כי כמה איסוף, בסופו של דבר, להרוויח הרבה, והשאר לא משנה איך?

כמה eskzhtnitsy הם כל כך מדברים, כפי שכולם אומרים, עם webrediabilities כי עמיתיהם עם נתונים חיצוניים דומים להרוויח הרבה יותר. עבודה בליווי, כמה בנות יכול בסופו של דבר לצבור לדירה במשך השנה, ועוד צרכים הרבה יותר. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל השאלות מופיעות, מה עדיין סוד הזעם והוא הסיבות יכול להשפיע מאוד על הרווחים. גם אם אתה רק מתחיל לעבוד בתחום של זמן הפנאי או לתכנן אותו בעתיד, מידע יתבקש לבוא לידי ביטוי, שימושי. אני באמת רוצה להדגיש אילו טעויות לא מאפשרות ומה שאתה צריך, סוף סוף, לעשות, כדי להקל על זה, נשאר ברמה הגון.

נשמר על דיוור ופרסום - לקוחות מבולבלים

ראשית, רמת ההכנסה נקבעה במספר הלקוחות. אם החבר שלך, בסופו של דבר, פוגש גברים כל יום, וללכת לפגוש אותך פעם בשבוע, זה הגיוני כי יהיה לך רווח שונה, אם יש לך רק תג המחיר שלך 7 פעמים גבוה יותר ממך.

לפרסם את השירותים שלך ולעשות עלון על לקוחות "הישן" ולא משתנה לעתים קרובות צריך, רק כל כך אפשרי כדי להבטיח הכנסה יציבה. לא להתחתן בזמן כדי לקבל מודעות על איך אנחנו מביעים, אתרי אינטרנט מיוחדים, קבוצות צ'אט צ'אטים המוקדש לשירותים חילוף.

אתר "רע" או פרופיל הפעלה מעוטר באופן שגוי ברשתות חברתיות

אישי, כפי שאנו מדברים כל הזמן, שיווק דף פרופיל in Instagram - מנהל כפי שנקבע על ידי היותו לידי ביטוי, כלי פרסום. אם אתה כל הזמן מדבר, האתר שלך ישתתף באתר האינטרנט שלך, סוף סוף קריסות, אין שום דבר רע עם זה, זה לא מציאותי למצוא את אנשי הקשר שלך, כמו רבים מאיתנו, זה כל הזמן מדבר, מידע זה, זה כך שזה לא יהיה מספיק. כמובן, כולנו יודעים היטב כי שכירת מתכנת לעצמה על ידי לשים דף לפי הסדר. מחקר פרופיל כפי שאנו רגילים לומר, רשתות חברתיות. אנשי קשר יש לציין שם, הצעה של העסק שלך, שלא לדבר, מאז כולם יודעים, תמונות של איכות גבוהה וטוב, כמו כולם יודעים,.

לרכוב לעבר סיור פנוי בעונה לא הולמת

נוסעים חתן- Esquiten הלכו לאירופה ושיפרו רווח רב כמעט בשבועות. אתה, כפי שהיה, החלטתי לעשות את אותו הדבר, אבל במקום זה הלך פחות, כפי שקרה ככה? שירותי ליווי

אם תחליט להרוויח על סיור במלאי בחו"ל, אז זה הכרחי, באופן כללי, לבחור את הזמן הזה של השנה. לדוגמה, בטורקיה אין שום דבר בעונת האביב, ובמדינות סקנדינביה - מפגש של פסטיבלי השנה החדשה. נורא, כאשר ובאיזה המדינה, בסופו של דבר, עונת החגים ואת הריכוז הגדול ביותר של הנופשים מתחיל. יתר על כן, הם עדיין יודעים שזה לא יהיה המום, להכיר את התוכנית העירונית, וכפי שכולם יודעים, חגיגות דתיות (לתקופה זו יכול, באופן כללי, כדי להציג הגבלות בעבודה עבור כמה אנשים חושבים, מוסדות מדהימים), בפרט, אם אתה מתכוון להרוויח מלאי במדינות מוסלמיות.

סוג העדפות הלקוחות אינו תואם

שאלה זו היא גם משמעותית במיוחד עבור רווחים בחו"ל. לדוגמה, ברונטיות האהבה הבריטית ולא לסבול את האדום ברוח, בשל חשפנית עם הפסלים. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל האמריקאים באים מן המוח מ בלונדיניות, ואזרחים שלנו מעדיפים, כמו כולם יודעים, "יפהפיות רוסית רגילות" עם רוסאם או שיער מבריק. זה לא סוד לאף אחד, כפי שהייתי מדבר, מדינה מסוימת לא יודעת כי לקוחות, אבל לפעמים יושבים בלי, כי כולם מכירים שיחה. עבור לסיור, לחקור את ההעדפות של הנציגים המקומיים, כך שאנחנו כל הזמן אומר רצפה חזקה.

תגיות מחיר קטנות מאוד

זוהי טעות חמורה של כמעט כל Escales, במיוחד למתחילים. בשל אי הוודאות עבורך ועל המתחם, הבנות מתחילות מיד לבצע את עלות השירותים, ולכן מחויבות גם לרכוב מכוער.

הראשון 7 באגים להתחיל... ליווי ליווי...

נכון לתקן את הנתונים שלך, ללמוד את המחיר הממוצע בשוק ולשים את תג המחיר לא פחות, אבל אפילו קצת על מחוון זה. כי הנמוך ביותר, לשים את זה מתון, העלות של השירותים שלך תהיה הזכות לעניים ולבסוף ללקוחות מסמנים צחוק. Oligarchi ומיליונרים עבור מתקני פנאי לא מתחרט, אבל כפי שאנו מדברים כל הזמן, ולכן יש צורך גם לגלוש בקטגוריה זו לקוח.

אין מיומנויות בסיור הסיום

אם אתה סוף סוף לא דרכון, יש קשיים עם ויזה, אז כל זה הופך מכשול לרווחים בחו"ל. אבל זרים משלמים על שירותי חילוף הרבה יותר מאשר אזרחים אחרים שלנו. לכן המתחרים שלעתים קרובות לנסוע בסיורים יש הכנסה גבוהה יותר.

מוניטין מפונק

הלקוח נחמילה עקב כמה מאיתנו אומר מצב רוח מגעיל? נתתי את המספר האישי שלך ללקוח, למרות האיסור על המנהל? הפר את הכללים הפנימיים העובדים בסוכנות? ברכות, אתה, בסופו של דבר, שילם מוניטין בעצמך! היקף הפנאי אינו גם סולח שגיאות גסות ושמך יכול להיכנס לרשימה "שחור" למעט, טוב, קולות להתפשט במהירות גבוהה.

להיות כל הזמן עם כל אדיבות ומנסה להתיישב, שכן כולם יודעים, לפחות כסכסוך במקום, אחרת סיכונים בכלל להישאר ללא עבודה, ללא לקוחות, כמובן, ללא כספים.

אחוזים שונים של סוכנויות

יש לך תג מחיר חד פעמי וחברים שלך, אבל יכול לעשות את זה כדי לדבר בשבילך את החיים היפים ביותר. מה יכול לגרום? אולי הנקודה באחוז כי הסוכנות לוקח. המתווכים מובילים מ -70% ל -70% מההכנסות מ -70% מההכנסות, וכיצד הוא דיפוזיה גדולה. שימו לב לעובדה שאם אתה מאמין שאתה "רץ" בחוצפה, זה יכול להיות לשנות את המעסיק או ללכת לשימוש אוטונומי?

פחות regalia מאשר המתחרים

וזה נראה בחוץ, ועם מודיעין הכל בסדר, אבל הלקוחות קטנים יותר מאשר שאר הבנות. ובאמת, זה עדיין עם, כמו כולם יודעים, אתה לא שם? אוּלַי, למתחרים יש כמה רגליה, בצורה של מספר עצום של מנויים באינסטגרם או ככותרת מהתחרות. אפילו הרבה יותר בלוי שאתה מרוויח מודלים ידועים, ספורטאים, אנשים מדיה. בתחום הפנאי, המדינה חשובה ביותר.

המנהל עובד עם כמה בנות

בתקן, הוא חייב, כדי למתן אותו, לשתף פעולה רק עם, כפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן, אתה, אבל זה המצב שאתה עוסקת בדרך כלל בלוי כמו המקצוע הראשי. כולם יודעים כי לעתים קרובות המנהל הוא סוף סוף עובד עם שתי שלוש בנות, מחפש לקוחות. אם האיש הזה הוא לא מקצועי ומערבב כפי שאנו רגילים לדבר, צוות אישי ועובד, עבור כל אישה גם לנסות לארגן אותם יותר תאריכים עם לקוחות מובטחת ביותר, ולמשחה, באופן כללי, להשאיר יזמים קטנים בנים אחרים עם לא ברמה הגבוהה ביותר של עושר. אם אתה רואה את שאר "מחלקות" של המנהל שלך הולך הרבה יותר טוב, כדאי לחשוב ברצינות כדי לשנות את המתווך.

אתה מפחד שאנחנו מדברים כל הזמן, ילדים שאפתנים בגלל הערכה עצמית רעה

לעתים קרובות, אנשים צעירים, מתחילים Escales מפחדים ללכת על תאריכים עם מאוד, שכן כולם יודעים, אנשים עשירים. זה על איך אנחנו מביעים, יזמים גדולים ואוליגרכים. הם חושבים שזה לא "למשוך" עבודה זו לא תוכל לספק באופן מלא את הצרכים של לקוח כזה. וגם לשווא, מסרבים איך אנחנו רגילים לומר, כי תאריך, לאבד כספים עצומים, לוותר, כפי שכולם יודעים, לקוח תחרותי. מאז התרגול סוף סוף מדגיש, הלקוח עשיר יותר, קטן יותר את הדרישות שהוא מעמיד. ייתכן גם שאתה לא צריך להיות לפני אחד למי, משהו כדי להצדיק מישהו כדי לדבר, כי זה כבר זמן רב נשמרו מאוד בטוח לעצמו. פקידים וגברים קטנים עם הכנסה אחת מעל הממוצע, להיפך, מנסה לטבול את עצמך בחיים הנפלאים האלה, גם אם הם לא לגמרי בכיס שלך, אבל, כפי שכולם אומרים, ואז לבדוק, בסופו של דבר, ל לסחוט את הכספים Maximi מן כספים בתשלום ולכן פנים פנים אל בנות.

כפי שאתה יכול לראות, זה הוקם מאוד, סיבות רבות יכול פשוט להשפיע על איך אנשים משמשים להביע את הרווחים שלך, אז אתה לא צריך להיות כועס וקנאה כאשר אתה רואה כי המתחרים הולכים הרבה יותר טוב. העובדה כי המקרה היה ידוע, אולי זה בכלל לא בחוץ או לא "מוסתר" כישרון. זה לא סוד לאף אחד, כדי למצוא את הפעילויות שלך כדי למצוא מקומות "חלשים".

Просмотров: 107 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close