15:40
התמכרות סקסית. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שהיא ואיך לא לרצות בקאפוס שלה?

פורנו ומין הפכו במהרה לאחד הנושאים הממושכים יותר לדיון במדיה וברשתות חברתיות. מאמרים, בלוגים, תוכניות טלוויזיה - בכל מקום באומץ, כביכול, שאלת התלות בפורנו ומסה כמו איך אנשים רגילים להביע את אלה. ראשית, הן אנשים וחוקרים רגילים להפריע לשאלת הפעולה, כפי שאנו רגילים לדבר, פעילות מין מופרזת על הנפש של אדם וענייני הרומנטיים שלו.

התוכן של המאמר

1 מה שבאמצע אומר תלות מינית 2 תהליך הטיפול: נקודות עיקריות 3 כאשר סקס סוף סוף יוצא מכלל שליטה: השלטים העיקריים מדברים עליו הפרות 4 ההבטחה העיקרית בפסיכותרפיה: קח את חייך בשליטה

כמו בעצם אומר כמה אנשים חושבים, תלות מינית אני

שני פורנו ויחסי מין אינם רעים עד כה הם לא נזקים, כפי שכולם מדברים, המצב הפסיכו-רגשי של אדם; עדיין לא, בסופו של דבר, סובלים הפעילות היומיומית שלו. אם התנהגות סקסית יוצאת מכלל שליטה, זה יכול לדבר פציעות נפשי, דילמות בלתי פתורות ביחסים, הפרות בריאות פסיכולוגית, הרגלי בעיות.

בדרך כלל בהתחלה, באופן כללי, יש איזו אירוע המשמש זרז לגישה סקסית או פסיכואנליטיקאי. זה אפשרי כי למשל, אדם או אישה עוסקת אוננות לעתים קרובות מאוד - כמה פעמים ביום, נזק, כפי שהיינו מדברים, שותפים מִין. ברגע שהשותף מזהה את נאמנותו שלו כיבוש, ומתחיל לרחרח בעפר.

או עושר, כפי שהיינו מדברים, קישורים מיניים מובילים להפרות במהלך אינטימיות נשואה - העוצמה אבודה בחבר'ה, הרצון של הגברות נעלמת. השותף מתחיל, בסופו של דבר, חושב כי כישלון בבגידה.

איסוף מקצועי רוצה לעבוד עם האנשים העשירים של ישראל. הם תמיד נדיבים וטקטיים. רק זה בהחלט לא הרגעים החיוביים היחידים לעבודה.
https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

אבל בדרך כלל, הוא לא הוא מסתובב על הכמות הנוכחית של השינוי נכון, כפי שהיינו מדברים, סיבה נפשית, מה דוחף את אשתו או בן הזוג עבור קשרים מבולגן.

תהליך הטיפול: נקודות עיקריות 2

בשלב רנדאן של עבודה עם הפרות של התנהגות מינית מפרט, בסופו של דבר, את הצילום של הפרעות פסיכולוגיות סבירות הוא לחתוך - כגון הפרעה אובססיבית-קומפולסיבית, ADHD, חרדה overvalued או דִכָּאוֹן. ממריא, אם כן, לשים את זה בעדינות, המשגרים התומכים נקבעים התנהגות הרסנית. האסטרטגיות ההתנהגותיות הנותרות נוצרות באופן אחיד - שמטרתו לתקן את המצב. לדוגמה, אם תלות מינית שפותחה נגד אוננות, אז ביום סוף סוף מתוכנן כדי לא להישאר בתים אחד, אבל כל הזמן להיות בנוכחות של אנשים אחרים.

כי, לשים את זה בעדינות, נוגע ארוך תרפיה אסטרטגיה, זה באופן מסורתי מכיל את הפיתוח של מוטיבציה מספקת שינויים, ביקור קבוע בפסיכואנליטיקאי. עקרונות ויצירת מערכת -. בדרך כלל, אדם דוחף לתוך החריגות סקסית רגשות שליליים - כגון ארגמן, כעס, דיכאון. במיוחד רגשות אלה הם היעד העיקרי במהלך העבודה של הלקוח והפסיכותרפיסט.

כאשר המין יוצא מכלל שליטה: השלטים העיקריים מדברים עליו הפרות 3

מומחים מאמינים כי התנהגות מינית בלתי מבוקרת כל הזמן מכיל קצת טקס (התנהגות מתוכננת במיוחד, פעמים מחזורי לאורך זמן).

לדוגמה, אדם חלום על סקס עם גברת שעליו שולט. כמה זמן הוא מאונן המציג את הפנטזיה הזאת. ואז סוף סוף מתחיל להעביר את הפנטזיה סקס למישור המציאות - מתכננת לנסוע לעיר אחרת, אני מוצא את זה דרך הגברת האינטרנט התנהגות. ואפילו לא צריך לדבר על מה, בסופו של דבר, מיישמת את הרצונות האובססיביים שלה.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר במיוחד מאחלים את המבט המנצח בחופשה, הליכה תחת יד עם גברת בהירה. הכנסה זו היא די למדי, אז כדי לכסות לחלוטין את כל הכרחי.

אחרי זה, בסופו של דבר, מגיע המגרש, שבמהלכם הוא מרגיש תחושה של אשמה, בושה וחרטה.

הקפד לממש את מכירת הטקס מופיעים דגימות כדי להצדיק את עצמך ("מגיע לי, כי אני עובד כל כך הרבה). או מגיע התקופה, כאשר אין ניסיון חושני - רגשות כמו קָפוּא; מנגנון הגנה נפשית מופעלת כאשר התודעה מופרדים מעצמו איך להתבטא, חוויות כואבות. רגשות שליליים במקרה זה בשום מקום לא ייעלם - הם רק, לשים את זה בעדינות, הם עוקבים את הלא מודע.

עם הזמן, את תחושת האשמה, בסופו של דבר, והמחזור מתחיל בראשית. ב שיטה זו זהה במובנים רבים עם מה שקורה באלכוהוליסטים, מכורים לסמים או מעשנים.

המסר העיקרי בפסיכותרפיה: קח את החיים שלך תחת שליטה 4

הבעיה העיקרית בתלות מינית, כמו כל התנהגות ממכרת אחרת - כישלון הלקוח בשאלה אינטימית. כן, זה יכול להיות אדם מבוגר שעומד בראש חברה ענקית, או תופס, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, פתרונות בסיסיים במשפחה. אבל באשר לאזור המיני, הוא קיים, כפי שהיינו מדברים, קצת כוח שנראה לו הכל. באופן ספציפי, היא כוחות אדם שוב שוב לדחות את התרחישים לשעבר.

עבודה עם סקסולוג היא ההמרה של דפוסי חשיבה לא יעיל, פיתוח אסטרטגיות התנהגותיות חדשות. אדם לומד להשתלט על עצמו, לנהל את הדחפים שלה. בהקשר זה, המרכיבים הנותרים של העבודה נחוצים מאוד: גידול בהערכה עצמית; מחפש משאבים נפשיים שיכולים לשמש עבודה בסיסית על כמה מתבטאים; כמו כן, הריפוי של פציעות נפשיות ישנות, כראש העבר, אשר באופן כללי, מתייחסים לשאר אזורי החיים.


Просмотров: 5422 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close