17:59
פרספקטיבות של רקדנית העבודה במוסקבה

לכבוש מוסקווה - החלום של הרבה בנות יפות. אורחי הון מיד לשים לב למודעות עבודה בזמן הפנאי. זה רווחי לעבוד רקדנית בדיסקו? מה לעשות וכיצד הם משלמים? שאלות אלה ייפתרו על ידי מומחים חשפנים ורקדניות גו, שכבר עובדים במגזר זה במשך יותר משלוש שנים.

איך להרוויח ביקור בכסף של הנערה לדירה ולחיים נוחים במוסקבה?

לשכור דירה בפאתי עלויות ההון מ -15 אלף. רובלים לחודש. קרוב יותר לכיכר האדומה, ככל שאתה צריך לשלם. היכן להרוויח כסף אם אין לילדה שום ניסיון ומכר בחברות גדולות? תשומת לב יש לשלם לרישומי זמן חינם. אם לילדה יש ​​גוף נחמד ויש תחושה של קצב, אתה יכול לקבל מועדון רקדנית.

סטריפטי הם נחוצים באופן קבוע לבידור. מופעים ארוטיים הם תוכניות ממוסמרות של מועדונים רבים וברים. על הבמה אתה יכול לעבוד את רקדנית גו גו. אם הילדה יודעת איך לזוז במראה למופע, זה יהיה קל לה להרוויח כסף על הדיור. דיסקים גדולים מציעים בדרך כלל לינה של העובדים בבתי מלון שלהם או דירות נשלפות. בונוס כזה יש הרבה מימון. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

Evgeniya רקד במועדון מוסקבה במשך יותר משנתיים. אומר לך לעבוד באופן חיובי ובעניין:

"לחיות על מלגת סטודנט לא קל. מילדותו, הוא רוקד, הוא החליט לנסות את כוחו כשראיתי הודעה על גו גו בלריני שהוגדר במועדון האהוב עליו. לאחר שהראיון הלך מיד למקום. Gloover עובד כדי להאיר את הקהל. אבל את האווירה של חופשה, כיף חיובי אינסופי חיובי. עבור סיבוב אני מקבל 1500-2000 רובל, מותר גם לעסוק בצריכה. כסף זה מספיק עבור דירה במרכז הבירה, אופנה ונופש בגדים ".

רקדנית העבודה במועדון מוסקווה היא רווחית או לא?

להחליט לקבל כסף על ריקוד במועדון, צריך מיד להחליט את הז'אנר:

  • ריקוד ארוטי. הם מרמזים שינויים חלקיים, יש פרטית פרטית עם מבקר למוסד. אין מין: כלל זה עומד בכל המועדונים שמעריכים את המוניטין ואינם רוצים בעיות בחוק. להרוויח סטריפטאר במוסקבה 100-250 אלף. רובל לחודש. רמת ההכנסה תלויה במעמדו של המוסד.
  • לִרְקוֹד ללכת-ללכת. הילדה צריכה ללכת באופן פעיל על הבמה, הקהל prubing. אלה "מציתים" מקבלים על 80-150 אלף. רובלים לחודש. העבודה קשה, שכן היא דורשת אימון גופני טוב, הריקוד נופל על עקבים גבוהים.
  • תצוגת הקבוצה המשתתפות. פורמט בידור זה מוצע מועדון עם מצב VIP. הכוריאוגרף מכניס את המספר ומוצג בחלקים סגורים. התנאים נסחרים בנפרד. בדרך כלל הנערה להשתתפות בפרויקט זה מקבלת מ 200 אלף. רובלים לחודש.
  • בנוסף להכנסה יציבה גבוהה, הנערה מקבלת פרספקטיבות ייחודיות:

  • גישה לאמצעים הבהירים והמטורפים של ההון;
  • מכיר אנשים בעלי השפעה;
  • היכולת להיות שם לב;
  • לינה חינם ומזון;
  • נסיעות לחו"ל - כגון בונוסים לקידום מאווררים או לבעלי המוסד.
  • קתרין (רקדנית סטריפטיז לשעבר) היא מוצלחת בדרך כלל להתחתן. בעלה הפך לאחד מלקוחותיהם של אנשים פרטיים. קאטיה אומרת:

    "גבר עשיר בכל שבת הגיע למועדון הפרטי של ריאדי איתי. ההצעות היו נדיבות. דיברתי הרבה, הוא אמר שאני סטודנט, נאלץ להבין, שכן קטסטרופלי של הכסף חסר. ברגע שהלקוח אמר: "אני רוצה שתרקיש רק בשבילי". עניתי: "ואתה תתחתן". בשבת הבאה הוא הציע הצעה. הסכמתי. עכשיו אני מלמדת לשיעורים פרטיים, יש לי הסטודיו שלי. בעל - חסות לכל הרעיונות שלי. יש לו רק מצב אחד - אני אומר רק סטריפטיז בשבילו, טוב, כמורה מול נשים אחרות ".

    הסיכויים לרקדנית של מרכז האופנה הם עצומים, כמו רווחים. הדבר העיקרי הוא לא להיכנע סטריאוטיפים ולהיות מסוגל למכור את הכשרון שלך!
    Просмотров: 206 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar
    close