15:40
אז אתה המלכה, אז אתה עבד: אישה במהלך מציצה

אנחנו חיים בעידן האבן, כאשר מבטאים המילים "מציצה" אינה צפויה להתעלף. אבל השקפת העולם היא כי אישה במהלך מציצה עושה טובה ומביאה את הקורבן, לא, כן לשמוע. על מה לשמחה מה שקורה במהלך מין אוראלי, שני המשתתפים מדי פעם מי פגיעה. זֶה בר השגה!

התוכן של המאמר

1 מה מונע הרקדן הוא מובן, ומה מונע את הנערה במהלך מציצה? 2 חמור צריך להפוך רגילים, כרגיל - קל, וקל - נעים 3 סנונית לא לבלוע, זאת השאלה

כמו זה? סקס אוראלי לפני זמן רב נחשב רגיל ואינו מכה אף אחד. אין אפשרות לחוות שביעות רצון משותפת ממנו? מישהו יהיה להדהים, אבל כפי שאתה יכול! זה לא הכרחי להיות אישה של התנהגות קלה ללמוד ונותן לעשות מציצה. מיומנות זו תקטט בטוחה בפני עצמה. גברת מודרנית.

בואו נראה מה מפריע הן להגיע הנאה? יערות? הַשׁפָּלָה? זה כל כך efemerno! זה הכרחי פעם בכל דבר מיין. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

מה מונע הרקדן הוא מובן, ומה מונע את הנערה במהלך מציצה?אני

בואו נתחיל עם טריוויאלי. יערות. "זֶה?! ברוט?! כן בשביל מי הם לוקחים אותי? זה ... Fuuu! יש לי ילדים ספוגים אלה. על: "פו!"- במעט, הגזמה. זה "פו", בין אחרים - הגוף האהוב של כל אדם חם.

ומה שחטא להסתיר, נשים רבות - מדי. האם ניתן לטפל בזה רע? Chumble אותו עבור דקות נמסר של Bliss! לפני שאתה הולך לנשק תינוקות, בואו, אם אכפת לך - לנקות את השיניים שלך. למרות שאתה תסכים, תינוקות אלה פשוט עשו עם סמכות זו. בשביל זה עוד פעם אחת אתה יכול לנשק אותו.

"הו, הם ממנו ... בשירותים! אבל מאוחר יותר - בפה?!"למעשה, חבר שטף. מאמינים מיד קפדני יותר, מה מברשות שיניים. אל תסמוך - לשטוף את עצמך, הבעלים בקושי יהיה נגד כזה נהלים. עששת איבר זה אינו מעונה, ניחוח ניקוטין גם בצל עם שום אין לו. כמה pluses. אם אתה מסתכל מקרוב - סוג יפה. לא שמתי לב? לְגַלֵחַ בקפידה. Chmokne!

"כן, זה בדרך כלל לא נשית". מי אמר לזה?! לא להתמודד כדי לספק אושר אמיתי אָהוּב?! נסה לעשות את זה נשמות ללא שכנוע. עכשיו, כאשר הוא לא מצפה. לאחר ניסיון כזה של בן הזוג על הידיים שלך יהיה! האווירה במשפחה תשנה מעבר להרוויח."זה משפיל את כבודתי!"לפני מי, תן ​​לי להרגיש קר? לפני בן זוגו? וכבודו אינו משפיל כאשר הוא מתייחס כל כך לאחד החלקים החשובים של גופו? כאשר הוא מסרב לקבל הנאה נוספת? איזה ערך הוא כבודך במהלך הקרבה האינטימית? אפשר לכל! כבוד צריך להיות מוגן במקומות אחרים ובנסיבות אחרות, ובמיטה העיקרית - הצהרה הדדית. כל מה שאוהב את המאהב הוא יותר מיותר. מְאוּלתָר. עם זאדור א פנטזיה. לראות ולוודא כי השפעה גדולה יותר יש על אדם: קריר נשמיניטי או פה חושני חם.

"נראיתי טיפש!"תאמין לי, האיש לא רואה אותך ברגע זה, השני עסוק, ואם זה נראה, אם כן, עם הסכמה. הצופים השלישיים שאתה זה לא נקרא. אישה במהלך מציצה מדהים מעצם הגדרתה, בשבילך, לפחות איש מסוים מאשר, רוצה לבדוק - לבלות סקר חברתי קטן בעבודה.

צורך כבד לעשות כרגיל, כרגיל - קל, וקל - נעים 2

זה סטניסלבסקי הגדול שנאמר, עם זאת, לא על סקס. אבל לא את העובדה שהוא לא חשב עליו!

צד נוסף של המשימה: ברמה הפיזית לעשות קשה. חולה יכול במובן המילולי, גם אם אתה לא נגד הכי הרבה רעיונות. לא לספור אם זה נראה חמוץ. וליהנות תהליך של מקבל - זה איזה פנטזיה.

אבל לא! כל מה שאתה יכול ללמוד היה היה רוצה. שלך. השותף בהחלט לא אכפת - לספק לעצמך מַדמֶה.

כך שזה לא חולה: תנועה לסנכרן עם נשימה. ככל שהדידה חזקה יותר, עמוק יותר ונשימה קצת יותר. תרגול! קשיים כמו יד להסיר. אם זה לא עוזר - להגביל עוֹמֶק.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כשמדובר בעבודה בשירות ליווי. גברים מקומיים יש את הנורמות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מודעים לכך שבתור את האסיקיטן רואה רק את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה בכיתה אשתו נחשב אינדיקטור למעמד.

אֵיך? טריוויאלי, ווטסון! גיבור! פשוט לקחת את הבסיס הבסיסי ב אֶגְרוֹף. עכשיו, רחוק יותר מאשר באצבעות, זה לא יחדור, גם אם אתה מלא רגש. גיבור יכול לעזור, הגדלת דחיסה או בנוסף מְגָרֶה.

Skurothesis הוא הרבה אלה שאינם יודעים איך ליצור תהליך יצירתי.לא אוהב טעם? זה מתוקן עסקים. לא מסתורין כי הטעם של הזרע הוא תלוי בריאות ו ... תזונה. מ מזיק הרגלים גם שווה להיפטר.

וללקק יוגורט סמיך מכובע הבקבוק ניסה? כל היכולות הללו מועברות לענייני אוראלי. רק עם הסיגריה זהירה! כיסוי שיניים עם ספוגים. אותם, דרך אגב, ניתן להשתמש בכל התנועות, אבל, תמיד - דרך ספוגים. מכסה כובעים - מיומנות טובה. אנו מעבירים לראש החבר. התוצאה תשמח לא רק אותך.

כיצד מתעוררת בפעילות רכיב יצירתי, הוא בהחלט מתחיל לספק. חוויות, חוויות, בדיחות - הכל זמין כאן. מרגיש עם ספוגים ריגושים, חי את חייו שלו, מגיב לכל תנועה של השפה והשפתיים, זה הופך להיות חבר זכר קשה ומתוח - זה מיסטיק, נעורים סבירים במהלך מציצה.

כאשר קלות ואומנות מגיע ימין והנאה.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. שוב ושוב, לקוחות - צעירים מצליחים, אשר מתכוונים לנצח להיראות בחגיגה, לוקח ידית עם בחורה בהירה. הרווחים האלה די די, אז כדי להבטיח את עצמו באופן אישי לספק את האובייקטים הדרושים.

אתה רוצה - תאמין, אתה רוצה - לא, אבל אם לא אורגזמה, אז קרוב מאוד אליו המדינה, גם אם לא פיזיולוגית, ופסיכולוגית ניתן להשיג באופן מלא. Azart, אופוריה, oncacy - כל המילים האלה לא יכול מתאר באמת.

חושב שזה בעקרון לא מציאותי? אתה קיבל שביעות רצון לא ממין? דירה לאחר הניקוי הכללי? בסדר גמור עשה דבר ענק וקשה?

לבלוע IL NO סנונית, זו השאלה 3

הנה גוף מפואר בפה ו .. הבהיק או סילון שריפת בהצטיינות שפכו לתוך הפה ... שוב "פו"?! כן מה זה אותו דבר!

באמצע הגברות אין כאלה. יש כאלה שלא ניסו. מי אמר כי רק תנועות הדדיות זמינים (משפט, שלום, אנחנו זוכרים אותך)? אפשרויות - כמה נשמה מרוצה. להתמקד איך אתה אוכל ארטיק, וופל קרן, Corncurate, זוכר את התנועה של השפה, השפתיים, השיניים. אתה יכול לספק את המאהב לפני בחירה: עישון ואלכוהול או מכשירי פה. עם מישהו כזה תמריץ יוביל אורח חיים בריא! תה כהה חזקה וקפה טוב יותר לא לכלול. אבל אם אתה מוסיף אננס לתזונה, זה יהיה אפילו מתוק!

מפחד שזה זדוני? בשום אופן יו"ר. כמעט חלבון unpacted, חוץ מזה Vitaminized! קלוריות, אגב, לגמרי קצת. אתה יכול להרשות לעצמך לעצמך כמה פעמים ביום, רק לבריאות.

לא רוצה לקחת בפנים? עבור מבוא חיצוני, זה גם מתאים היטב. נהדר שלך יהיה באקסטזה אם אתה הזרע ארוטי מריח את הפנים. לא מאמינים? נזכיר במאהב עם מיליוני סרט "מוסקבה לא מאמינה בדמעות".

זכור, ליד השולחן ליד קוטג 'לודמילה, אני יודע: "הלקוח שלי יש בן זוג במשט הלווייתנים, הם עצמם עושים בשקט זה. החל שמנת על הפנים בלילה ותחושה כזו בבוקר שקיבלה רק ילדה - לא קמטים אחת. הפנים כמו שיש!-

זו בדיחה, כמובן, אבל האגדה של טוב הזרע לעור מועברת מפה לאוזן מדור לדור. אש עשן לא קורה. שוב את החלבון וחבורה של ויטמינים ואלמנטים קורט.

אגב, מין אוראלי - פשוט לא מסוכנים: הריון אינו נכלל. בנוסף, מציצה מאוד נוח: אתה יכול תרגול שבו המקום מוגבל או את האפשרות של רגיל מִין. במכונית, ביקור באולם הקולנוע.

זכור: השביל ללב של אדם יכול פרוטט דרך הבטן, אבל דרך ליטוף אוראלי אתה יכול לסלול דרך קטנה זכות לנשמתו!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

כדי להפוך לגבר מציצה בלתי נשכחת, לא בהחלט יש את היכולות של הגרון ולהיות מוכנים לפחות פעם אחת לבלוע את הזין שלו. המספר העיקרי של קצות העצבים מתמקד בראש חבר - לשלם תשומת לב. גם לא לנסות לעשות תנועות חיקוי חיכוך. להתמקד בליטוף של חבר השפה. רגשות מ גירוי ניתן לחזק עם שמפניה או מנטה ממתקים - אדם יבדוק פשוט רגשות ללא הרף. לעורר טכניקות שונות השפעה, לשנות את הקצב, קצב, עומק חדירה. לעשות כך שהאהוב התחנן ממך על אורגזמה!

Просмотров: 3650 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close