10:11
איך לאבד גברת למין: ניהול מפתה

אתה יכול לעקוב אחרי 3 דברים: איך האש בוערת כביכול, איך המים זורמים וכיצד גברים מנסים לדלל מין, כפי שאנו מבטאים, אנשים בלתי סבירים. אבל אפילו הגישה ניתן למצוא, במקום זאת, בסופו של דבר, בצע כללים מסוימים אינטואיציות. איך לעשות גברת למין, לקרוא במאמר שלנו. נערות ליווי בחיפה

התוכן של המאמר

1 אמון, סבלנות, אטרקטיביות 2 אמיתות ביין 3 איפה הדרך אל הלב? 4 מאפיית ממתקים רומנטיקה 5 הצעה ישירה 6 "לא" פירושו לא

אֵמוּן, סבלנות, קסם

כדי לגרום לרצון לגברת, יש צורך להוכיח את האמינות שלך. הצג משלך "בחור טוב" שלך (רע עדיין נראה על הזירה של סקס ענק). להוכיח שאתה יכול לסמוך עליך.

להיות דייקן לא מאוחר תאריכים. אחרת, במקרה הטוב, היא תשקול אותך קל דעת, במקרה הגרוע - כי אתה דינמי. לשמור על קשר. עבור בחורים בסדר יומיים או שלושה אינם כותבים הודעות ברשתות חברתיות, ויכוחי טלפון ארוכים הם נמצאים העיקרון לא אוהב. מישהו קטן יודע הכל אחרת. החל SMS פעם ביום - ואתה שמור לעצמך הרבה עצבים. להחזיק מילה. מוסכם ב יום ראשון ללכת לסרט ב Premiere Bestseller? פיתוח והיעדרות הוא אפילו לא דיון. להיות מוכן לבוא הכנסות.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יסודי כדי להזמין אסקמנטל, אחד יהיה להדגיש את המצב יהיה לעשות חברה מצוינת.

אם w הבנות תצא משק בית או קשיים אישיים, יש צורך לעזור לפחות למועצה. לא סוף סוף כדאי להוכיח שאתה רוצה סקס ולנסות לפגוע ברגע זה. אבל לומר יותר, כי הגברות מעריץ אוזניים - ולהקשיב עוד יותר.

תקשורת לא מילולית אף פעם לא שולל. אם אתה כבר לתקשר קצת זמן, אתה צריך סוף סוף לשלוח תשומת לב לתנועות. זוהי כתם כנה, מתפתל מתפתל על אצבע, מופשטת עם חצי נעל מדגים עניין, כולל במין.

נָכוֹן ב יין 2

לא רק: לפחות אלכוהול קל או קוקטייל. ו, על פי המתמטיקה, כפי שנהגנו לומר, מכון הרווארד של נוצרי רץ, יפה לשאול את Vizavi (גברת יושבת להיפך), האם היא אוהבת בירה. החידוש רק את התשובה מציין איך כולם יודעים, אפשרי מין נכונות.

איך לפתות את הגברת? אם האופציה עם בירה אינה מתקרבת, לא ייאוש. כולם יודעים כי לא אישה אחת לא ייררבו משקפי אדמדם. מומחים איסוף מומלצים, בסופו של דבר, לתרום מן הערב ליד הבר לטובת הבית: סביבה נוחה, אינטימיות ודמדומים יעזרו להשיג מטרות.

איפה טמונה השביל אל הלב?3

בגברות - בדיוק כמו בחורים. זה יהיה רע אם לא היה לנו את העובדה כי חשיבות הבטן של הזיעה של האינטימה היא רק אושרה על ידי מחקר של מדענים של המכון קליפורניה, שפורסם בכתב העת Appetite.

איך זה סוף סוף עובד? ב- 1, הרעב הוא אי נוחות פיזית ומכשול למין. אבל עם כל זה, זה לא ביסודו לא כדי לאכול יותר, אחרת זה יתחיל לשבור לישון, ואת תחושת הכבידה מתחת לצלעות ימנעו צמחים. 2, כאן מעורבים על ידי כמה אינדיבידואליות של המוח האנושי, כמו אנשים רבים חושבים, הורמונל הוא רק מחליף. יש לציין כי נקבה קבלה (מזון), אישה יכולה להיות מוכנה לקבל את השני (סקס).

אתה יכול לארגן ארוחת ערב רומנטית הן במסעדה והן בבית.

מוסמך מוסמך רוצה לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם חסרי עניין וטקטורים. רק זה בהחלט לא רק רגעים מוצקים בעבודה.

מוצרים צריכים להיות מזינים, כדי שונים עם היבטים טעם דק למעשה אפרודיזיאקים טבעיים. כלים מלאים מתקרבים לחלוטין:

סטייק סלמון או פורל; פירות ים - מולים, דיונון, צדפות, קרקטר; פטריות - כמהין, תלתלים, מחרוזות; ביצים - בצורה של פשתנות, חביתה או ביצים מקושקשות; שוקולד או קקאו חם; סלטים קלים - עם ירקות, עוף מטוגן, אננס או אבוקודו, תדלוק ממה שאנשים חרגו מתבטא, זית מוסלה ובלסמיקה; מנות עם תבלינים - קינמון, ונל, ציפורן, כוסברה ואגודל סוף סוף להתעורר רצון; קינוחים - מוסף חיבה ברי או Eclair ב זיגוג רב צבעוני רמז מושלם על סקס נלהב.

איך לפתות גברת למין? קרא עוד טיפים עם המאמר על הקישור.

Konfito-bouquet רומנטיקה 4

בשאלה, כמו בסופו של דבר, להישען על הגברת למין, כמעט כולם יענו - לתת לה איך אנחנו כל הזמן מדברים, רגעים בלתי נשכחים.

לְהַקְצוֹת תאריכים במקומות חריגים: הצע הליכה של סוסים, ביקור בגלריה אמנות עכשווית, פיקניק או kinosteans פתוחים השמים. מתנה דברים קטנים, אבל נחמד מאוד: נרות ארומטיים, גלויות, ו trite זר פרחים יתאים. יַחַד לבלות זמן צפייה בסרטים או להקשיב למוסיקה המאהב. לוּלָאָה על טעימת היין או בכיתה אמן על הכנת מנות ייחודיות (ראה בעבר שני PT).

הצעה ישירה 5

אולי הגברת עצמה מצפה כאשר אדם יציע למין שלה? יש חשיבות אלה, וכפי שאנשים נהגו להביע, נלהב, אבל עם השכלה שמרנית ומתקנים נאותים מהורים וחברה. אם הדיונים הטלפוניים יהיו חמים יותר, הנשיקות ארוכות יותר, היא בוודאי לגעת בך ועושה מחמאות מעורפלות, אז זה הזמן לספר על הרצון שלך.
היא ענתה "כן"? ללא תחרות, אבל לא לשכוח את שניהם, בסופו של דבר, להתקלח, כך, באופן כללי, כדי למנוע בלבול, גם על הקונדומים של חומר סיכה.

"לא" פירושו NO6

למרות כל הטריקים, הגברת דמיינת מן ההנאות הבשריות? ובכן, קורה. עדיף לקחת אותה לבד ולהיעלם באופן שווה מהחיים שלה. אתה יכול למצוא סקס חיובי על אתרי היכרויות ויישומים מיוחדים.

Просмотров: 234 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
close